CSR - Campania Plata cu PET

Între 1 septembrie și 24 noiembrie 2023, s-a desfășurat a cincea ediție a campaniei “Plata cu PET”, în toate orașele în care Carrefour este prezent cu hipermarketuri. Proiectul realizat în parteneriat cu Eco Synergy, Coca-Cola HBC România, GreenPoint Management, TOMRA și FEPRA și-a propus să faciliteze trecerea consumatorilor la standardele europene de colectare separată prin promovarea unui obicei și comportament prietenos cu natura.

CSR - campania plata cu PETAșadar, clienții hipermaketurilor au putut schimba ambalajele reciclabile, pe fructe și legume de sezon provenite de la fermieri independenți și asociați în cooperative, parteneri Carrefour România.

Adoptarea sustenabilității ca principiu de viață reprezintă pentru noi, cei de la Eco Synergy, normalitatea de zi cu zi și lucrul pe care sperăm să-l împărtășim cu toți cei din jurul nostru. Ca organizație care implementează răspunderea extinsă a producătorilor în domeniul ambalajelor și deșeurilor de ambalaje, preluarea responsabilităților de mediu reprezintă pentru ECO SYNERGY nu doar conformarea cu legislația specifică, ci și un pas important în educarea societății și protejarea mediului. Ne-am alăturat campaniei Carrefour – Plata cu Pet deoarece este în linie cu viziunea și strategia noastră de promovare a sustenabilității și este un exemplu important în vederea colectării separate și a reciclării, în contextul modelului de economie circulară către care dorim să ne îndreptăm ca și societate”, a declarat Ștefan Runcanu, Director General Adjunct – Eco Synergy.